Kundvillkor

Du som nagelkund hos Karma är väldigt viktig för oss, och för att vi ska kunna hålla högsta tänkbara servicenivå är det viktigt att även vårt jobb fungerar så smidigt som möjligt. Därför har vi vissa kundvillkor som vi hoppas att du som kund respekterar.

Karmas kundvillkor

  • Alla avbokningar eller ändringar av bokad tid sker 24 h innan bokad tid. Om inte så debiteras du fullt ut vad din behandling skulle ha kostat.
  • Har du bokad tid på en måndag eller helgdag sker avbokning 24h innan helgfri dag. dvs på fredag innan eftersom det är svårt för oss att boka om kunder på en helgdag eller söndag.
  • Har du nagellack ta helst bort det dan innan så du slipper ha färg under nagelbanden eller om du skulle ha släpp. Hinner du inte ta bort det, finns remover i vänthörnan att låna (men det blir snyggare resultat om du noggrannt rengör naglarna dagen innan behandling).
  • Tänk på att vara i tid så kunden efter dig inte blir drabbad. Är du sen mer än 15 minuter så får man boka en ny tid samtidigt som full behandlingstid debiteras
  • Avbokning samt ändringar av tider sker endast via telefonsamtal (ej mobilsvar).

Därför debiteras du vid uteblivit besök

När du beställer en tid hos oss så upprättas ett avtal mellan säljare och köpare. Du (kunden) förbinder sig att komma till oss vid en i förväg avtalad tid för att köpa en tjänst i form av en behandling. Vi (säljaren) förbinder oss att reservera denna tid för dig och inte upplåta den till någon annan.

Så länge du som kund inte avbokar din tid minst 24 timmar innan (eller enligt annat angivit villkor) kan vi inte sälja den till någon annan. Som egen företagare är våran lön en del av omsättningen dvs, pengar som kommer in i företaget när vi säljer en behandling eller produkt. Kan vi komma överens om dessa små villkor då är du Välkommen som kund hos oss!

Tack, med respekt för din tid…

Personalen på Karma